Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 14 Jan 2025 09:52:54 +0200

Tere!

Kohila Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/13949 
aadressile Rapla maakond, Kohila vald, Aespa alevik, Roheluse tee 2 (Kauplus 
"Grossi toidukaubad") ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Uue toidukaupade kaupluse püstitamine / 
Transpordiameti kooskõlastuse küsimine

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27233915>  (menetlus nr: 
469514), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kohila Vallavalitsus) või menetleja (ERKI FREIBERG) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister